Έξοδος 5/4 πρόγραμμα “ο πιο καλός ο μαθητής”

Στα πλαίσια του προγράμματος διαχείρισης συμπεριφοράς ” ο πιο καλός ο μαθητής” κάναμε και αυτόν τον μήνα έξοδο. Οι καλοί οι μαθητές έχουν και τα

Διαβάστε περισσότερα…Έξοδος 5/4 πρόγραμμα “ο πιο καλός ο μαθητής”

Έξοδος 1/4 στα πλαίσια του προγράμματος συνεκπαίδευσης με το 1ο ΕΠΑΛ Κατερίνης “γυναικεία υπόθεση”

Από την αρχή της σχολικής χρονιάς που ξεκινήσαμε το πρόγραμμα συνεκπαίδευσης με το 1ο ΕΠΑΛ  “γυναικεία υπόθεση” περιμέναμε να επισκεφτούμε το τμήμα αισθητικής. Είχαμε τους

Διαβάστε περισσότερα…Έξοδος 1/4 στα πλαίσια του προγράμματος συνεκπαίδευσης με το 1ο ΕΠΑΛ Κατερίνης “γυναικεία υπόθεση”