Έξοδος 5/4 πρόγραμμα “ο πιο καλός ο μαθητής”
Στα πλαίσια του προγράμματος διαχείρισης συμπεριφοράς ” ο πιο καλός ο μαθητής” κάναμε και αυτόν τον μήνα έξοδο. Οι καλοί οι μαθητές έχουν και τα
Διαβάστε περισσότερα…Έξοδος 5/4 πρόγραμμα “ο πιο καλός ο μαθητής”


