Η τελευταία έξοδος στο πλαίσιο του προγράμματος συνεκπαίδευσης “Γυναικεία υπόθεση”
Στις 13 Μαϊου επισκεφτήκαμε για τελευταία φορά φέτος τώρα το 1ο ΕΠΑΛ στα πλαίσια του προγράμματος συνεκπαίδευσης “Γυναικεία υπόθεση”. Εννοείται ότι πήγαμε στο τμήμα αισθητικής.




